Wattpad

Egy ideje jelen vagyok Wattpadon is. Nyilván van, akiben felmerül a kérdés: miért? A válasz egyszerű: passz. Megnéztem az oldalt és bár rájöttem, hogy nem az olyanoknak szánták, mint én, mégis megpróbáltam, mert ezzel is eljuttathatom pár embernek az írásaimat. Hogy milyen eredménnyel? Nézzétek meg a wattpados oldalamat és rájöttök. Itt van, ez az. Néhány napja elkezdtem postolni a Holdfényt, ami nem más, mint a Vértestvérek 2011-es, legelső verziója. Pár dologban eltér a végleges verziótól, más a befejezés, vannak olyan szereplők, akik a végleges változatban már nem léteznek és néhol még a hangulata is egészen más. Szerintem egész érdekes, még mindig találok benne olyan dolgokat, amikről úgy gondolom, egy esetleges későbbi Javier-történetben felhasználhatók.

Néhány kisebb írást is megosztottam, valamint elkezdtem két olyan történetet, amelyeket nem biztos, hogy valaha is befejezek, de jelenleg érdekesnek találom őket és ameddig van ihletem, folytatni fogom. A nyomtatásban megjelent könyveimet soha nem fogom Wattpadon leközölni, azok megmaradnak itt, lévén ez a hivatalos blog. Vagy valami olyasmi.