Forradalmi változások

Persze csak annyira forradalmi, mint bármi, ami eddig itt megjelent, de kétségtelenül változás.

Bejelentem, hogy néhány hónapnyi értelmetlen szenvedés után az összes többi blogomat bezárom, mert a létezésüknek nincs tovább értelme. Eddig sem volt, csak nem akartam tudomást venni róla és vártam, hogy arra vetődjön valaki, aki megnézi, elolvassa, neadjisten kommenteli, valamint miegymás, de már nem várom. Gazdaságosabbnak tartom, ha csak egy, a kutya által nem olvasott blogot tartok fent, mint ha négyet, a blog.hu szerverén is felszabadul az a rettenetes 3MByte tárhely, ahová mindenféle világmegváltó dolgok kerülhetnek majd.

Itt fogom majd folytatásokban leközölni a Láthatatlanokat, ha időközben el nem megy tőle a kedvem. Ha végeztem vele, akkor jöhet a Vértestvérek és ha még ebben az életben befejezem, akkor a Juvenis, amit éppen most írtam át, mert az előző verzió egyre kevésbé tetszett.